Продавець Маркетплейс "7 Трав" товары от производителей Украины, Европы и Азии розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
629 відгуків
Жидкий наливной акрил Plastall для реставрации ваннКупить со скидкой

Сегодня у нас выходной. Пожалуйста, оформите заказ через корзину. Завтра наши менеджеры свяжутся с вами.

Кошик
+380 (63) 209-37-01

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка кур'єром Нової ПоштиДоставка товарів кур'єром Нової Пошти, здійснюється тільки після повної оплати замовлення. Післяплата можлива тільки при відправці товару на відділення Нової Пошти.
  • Нова ПоштаВідправка товару здійснюється по всіх містах України на відділення транспортної компанії Нова Пошта або за вказаною Вами адресою.
  • УкрпоштаВідправка товару Укрпоштою здійснюється тільки після повної оплати замовлення. Укрпоштою післяплатою не відправляємо. Вартість доставки по тарифах Укрпошти. Терміни відправки до 3-х днів.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • На карту "Приватбанку"Відправка товару здійснюється після 100% передоплати. Доставка оплачується покупцем. Комісія банку 0,5% від вартості товару оплачується покупцем.
  • ПісляплатаВи сплачуєте вартість замовлення безпосередньо перевізнику, після отримання та огляду товару.

Доставка кур'єрською службою

Доставка здійснюється за тарифами транспортної компанії «Нова пошта». Приблизна вартість від 40грн. Ціна залежить від відстані, ваги та об'єму товару.

Доставка транспортною компанією

Відправка товару здійснюється транспортною компанією «Нова пошта». Вартість доставки оплачує одержувач. Відправка здійснюється кожен день, крім неділі. Товари відправляються на протязі 1-2 днів після здійснення замовлення. Замовлення оформлені після 15:00 приймаються на роботу на наступний робочий день.

Важливо!

1. Виробник залишає за собою право змінювати комплектацію та зовнішній вигляд товару без попередження.

2. При оформленні замовлення через корзину на сайті або електронну пошту покупець тим самим підтверджує ознайомлення і згоду з правилами покупок в інтернет-магазині.

3. При отриманні замовлення, відразу перевіряйте товар на складі/відділенні кур'єрської служби. Забравши замовлення з відділення ви підтверджуєте, що не маєте претензій до товару. Перед відправкою, кожен замовлення перевіряється 2 рази на цілісність та відсутність шлюбу. Будь-які дефекти на товар є тільки його пошкодженням кур'єрської служби при транспортуванні.

4. Вся продукція після отримання, огляду та оплати товару обміну та поверненню не підлягає.

5. Великогабаритна і мелкогабаритная меблі відправляється після часткової передоплати.

Замовлення отримано, але товар пошкоджений, що робити?

Довольно неприятная ситуация, хоть и встречается она крайне редко и решается очень легко и просто. Единственное, что нужно – это проверять товар в присутствии сотрудника курьерской службы сразу же во время получения груза. Если товар повреждён, Вы должны составить АКТ дефектов (опять же в присутствии сотрудника курьерской службы) и Вам будет возмещена страховая сумма груза. Если вы забрали товар с отделения/склада не проверив его, претензии по возврату или возмещению связанные с повреждением товара не принимаются.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner