Ви продаєте оригінальну продукцію?
Так, ми продаємо тільки оригінальну продукцію. Ми НЕ займаємось продажем неякісних товарів. На нашому сайті тільки оригінальний і сертифікований товар від надійних постачальників. Це підтверджує розділ реальних відгуків від наших покупців та сертифікати якості розміщені у відкритому доступі для наших клієнтів.
Чому у Вас ціна нижче ніж на інших сайтах?
Насправді у нас ціни такі ж як і у всіх магазинів. Просто ми можемо дозволити собі робити знижки. Все завдяки тому, що наш магазин співпрацює тільки з великими оптовими постачальниками. Ми отримуємо максимальну закупівельну знижку на весь асортимент, представлений у нас на сайті. Тому вартість і якість наших товар конкурентнішим порівняно з іншими магазинами!
Замовлення отримано, але товар пошкоджений, що робити?
Досить неприємна ситуація, хоч і зустрічається вона вкрай рідко і вирішується дуже легко і просто. Єдине, що потрібно – це перевіряти товар в присутності співробітника кур'єрської служби відразу ж під час отримання вантажу. Якщо товар пошкоджений, Ви повинні скласти АКТ дефектів (знову ж у присутності співробітника кур'єрської служби"), і Вам буде відшкодована страхова сума вантажу. Якщо ви забрали товар з відділення/складу не перевіривши його, претензії щодо повернення або відшкодування пов'язані з пошкодженням товару не приймаються.